2008年9月10日 星期三

人情冷暖未去盡

很早便約了Cook今天看sales sell Smartboard——就是培正中學和港大同學會中學課室內的那塊東西。某人似乎手握一大筆錢洗不去,竟然犯了在sales面前「話好平」的大忌——看,公帑就是這樣子花去的了。

兩個sales,一男一女,做demo,其實真的demo得唔錯。之後聽到塊Smartboard只需$15000一塊,還要包個軟件(超多功能)的無限license(你話包幾部機的license都make sense呀),仲要兩個sales抬塊板周圍走,間公司又要賺,其實呢兩個sales可以賺幾多架?

培正中學好像某棟校舍全部都裝了Smartboard,而港大同學會中學更是全校所有課室安裝。家陣科大數學系只是想買一個,好老實,算得係咩?所以我覺得,他們的目標不是一個數學系的UG lab,而是整個科大的課室。這才是做大生意嘛。(其實純綷我自己亂諗,可能佢地真係無咩大志……)

某教授一到,呢兩位sales就好醒目咁俾咗張卡片佢,而我呢個二打六當然無份啦。過咗好耐,阿Cook無啦啦話我係Prof.鄭個代表(聲明:其實唔係),於是兩張卡片在15秒內火速送到,仲快過保特跑200米。

通常呢個moment,你可能會expect我會話咩世態炎涼、人情冷暖,但你錯啦。我淨係想講,初時佢哋當初係完全唔知我咩身份,而且我自覺當時企係度都OK有氣勢,行事都無咩點卑躬屈膝。咁佢點分我同某教授既level呢?恐怕都係衣著同個樣。

問題來了,他朝我真係做咗教授,我都唔見得會執到好正。可能都係踢拖係大學度周圍走。

所以我的結論其實是,人既不可貌相,而卡片亦唔係好貴,sales們,見人就派先至係最人情冷暖的做法。